
El diumenge 4 de setembre l’Associació de Veïns Vilatans de Breda organitza la 14a edició del concurs de pintura ràpida. Un any més durant la Festa Major el poble de Breda s’omplirà de pintors que mostraran les seves habilitats en un lapse de tempstan curt com és només un matí.
El tema del concurs és fer retrats del nostre poble i el seu entorn natural. La inscripció estarà oberta de les 8 a les 9.30 del matí a l’entrada de l’Ajuntament, i el termini de presentació d’obres s’acabrà a les 12.30 del migdia. A les 13.30 es procedirà a l’entrega de premis. Enguany, el guanyador s’emportarà 500€, entregats per l’Ajuntament de Breda, el segon premi 400€, a càrrec de l’Associació de Veïns Vilatans de Breda i el tercer premi serà de 350€ entregats per Buch Maquinària. Per acabar, hi haurà un premi especial per obres d’aquarel·la de 300€ que entregarà Immobles Mas Pujol.
Un cop s’hagi acabat el termini de presentació de treballs, a les 12.30, i fins les 14 hores, el Taller de Músics de Breda amenitzarà l’espera de conèixer els resultats amb una actuació musical.