Els propers 10 i 11 de febrer Breda celebrarà una vegada més el Carnaval. El dissabte 10 tindrà lloc la gran rua. A les 21.30 es farà una concentració de carrosses i comparses al carrer Gispert de Jàfer, punt d’inici del recorregut a les 22 hores. Totes les carrosses participants rebran una compensació econòmica de 100€. Per altra banda, la compensació per a les comparses de 10 o més persones serà de 50€ i per a les comparses de 5 o més serà de 25€.

Un cop completada la rua hi haurà festa al Cercle Bredenc amb l’orquestra de versions Ban’D’Festa i Celtic Dj’s. A la festa tindrà lloc el concurs de carnaval amb diversos premis a les disfresses més original, més divertida, més treballada i més enginyosa. Tothom qui ho desitgi podrà participar-hi, tant com si forma part d’una carrossa o comparsa com si no. Només ha d’inscriure’s a l’OAC abans del 7 de febrer.

El diumenge 11 serà el torn de la cercavila infantil amb el Rei Carnestoltes. La sortida serà a les 16.30 hores de la plaça de la Vila i recorrerà el centre del poble fins el Cercle Bredenc, on es procedirà a la crema del Rei Carnestoltes. Un cop allà hi haurà animació i ball amb el grup Danses Esbojarrades.

Consulta el programa de Carnestoltes al següent enllaç:

CARANAVAL 2018 A BREDA