
Aquest dimarts s’han iniciat els treballs de construcció d’una pista multiesportiva a la plaça Lluís Companys, després que la setmana passada tinguessin lloc les tasques de delimitació de l’espai. La plaça acollirà un equipament esportiu públic i obert a tothom, en el qual es podran practicar diversos esports, especialment futbol sala, bàsquet i handbol.
La instal·lació estarà formada per una pista de joc pavimentada en formigó de 21×10 metres, amb porteries per a futbol sala i handbol, així com cistelles de bàsquet. Tant les porteries com les cistelles estan integrades dins de l’estructura de la pista, fabricada amb ferro galvanitzat. La pista estarà delimitada per una tanca de protecció de panells de fusta tractats amb autoclau, un tractament per a fustes a l’exterior que la protegeix de l’atac d’agents biològics i ambientals, allargant així la seva vida útil.
D’aquesta forma Breda comptarà amb un espai públic indicat i preparat per a jugar a pilota, obert a tothom i disponible en tot moment.