
El procés de pressupostos participatius d’aquest 2018 segons el qual la ciutadania decidirà el destí d’una partida de 15.000€ del pressupost municipal arriba a la seva última fase, l’escrutini on es coneixerà la proposta o propostes guanyadores. El recompte es farà públicament el proper divendres 13 de juliol a les 20 hores al Centre Cultural Els Forns.
Es portaran a terme les propostes més votades fins a esgotar la partida de 15.000€. És a dir, si la proposta més votada no esgota el pressupost i les següents entren dins d’aquesta quantitat també es realitzaran. El segon semestre d’aquest 2018 és el temps marcat per a l’execució de la proposta guanyadora.
Amb aquest procés participatiu l’Ajuntament de Breda pretén assolir diversos objectius a nivell de poble, tals com promoure la participació de la ciutadania bredenca en la vida quotidiana col·lectiva; aconseguir una major identificació dels veïns amb la vila i augmentar la seva implicació; conèixer les necessitats dels veïns; promocionar una sèrie de valors imprescindibles en democràcia com empoderament, inclusió, igualtat, horitzontalitat o transparència i finalment planificar la despesa municipal el màxim d’ajustada a les prioritats ciutadanes.