Carregant Esdeveniments
TASTETSFRESCAOPTI

El proper dissabte 13 de juliol la Unió de Botiguers i Comerciants de Breda celebrarà la fira comercial “Tastets a la Fresca”, una jornada on una desena d’establiments del municipi mostraran els seus productes a la plaça Doctor Rovira i Benet. L’acte es realitzarà en horari nocturn, un cop tots els comerciants hagin acabat la seva jornada laboral habitual. D’aquesta forma es proposa una nit d’oci al municipi amb diferents activitats com desfilades, exhibicions, actuacions musicals, degustacions i iniciatives diverses per a fomentar el comerç a la localitat.

Els actes començaran a les 21 hores amb un sopar de “montaditos”, plats cuinats i begudes a càrrec dels bars i botigues d’alimentació associats. A continuació tindrà lloc una exhibició LCSA, companyia de dansa d’Hostalric. A partir de les 21.30 es celebrarà la tradicional Gran Desfilada, una mostra de moda i vestits de festa a càrrec de “Repunt”; de pentitats i maquillatge a càrrec d’“Iris Perruqueria i Esthetic” i de pentiats a càrrec de “Perruqueria Pere”. A les 23.30 començarà l’acte de cloenda amb música dels anys 70, 80 i 90. A més, durant el vespre hi haurà inflables per a la mainada a càrrec de DiverSils.

Sorteig de 150€ per a compres a establiments associats

Un cop acabada la Gran Desfilada es farà un sorteig de tres vals 50€ cadascun per a compres als establiments associats a la UBIC. Per a participar-hi s’ha de realitzar compres als establiments associats entre el 3 i el 12 de juliol i demanar una butlleta, que s’haurà de portar el dissabte 13 al recinte dels “Tastets a la Fresca” i dipositar-la a la bústia que s’habilitarà abans de les 21.30 hores.

La fira “Tastets a la Fresca” és una activitat organitzada per la Unió de Botiguers i Comerciants de Breda juntament amb la Federació de Comerç de La Selva.

Compartir aquesta història, triï la seva plataforma!