A partir del dissabte 13 de febrer el Centre Cultural Els Forns acollirà una exposició de l’artista “Sawe”, encarregat del mural que llueix a l’entrada del municipi des de fa uns dies. La mostra conté un recull de la seva obra, consistent en quadres, composicions de “collage” i esbossos per vídeos d’animació, entre d’altres. Romandrà oberta fins el proper 11 d’abril.

Martí “Sawe”, va néixer a Barcelona l’any 1986. Va descobrir el “grafiti” als 14 anys, activitat que continua practicant i amb la que ha teixit multitud d’aspectes de la seva vida professional i personal. Va estudiar il·lustració a l’escola Massana, on va aprendre la tècnica, control i disciplina que es veu en els seus treballs i que contrasta amb la irreverència, espontaneïtat i desinhibició adquirida al carrer i que es fa patent en totes les seves obres.

La seva carrera com a il·lustrador i més tard en el món de l’animació el van portar a formar l’estudi audiovisual “Manson” el 2014 amb 3 amics més. Durant anys va compaginar la seva trajectòria laboral en publicitat, videoclips i altres continguts amb la seva faceta artística, que el portava a viatjar arreu del món. Una exposició a Nova York l’any 2018 va ser el desencadenant per centrar-se en el seu talent artístic, fent exposicions a països com Japó, Alemanya, Bèlgica, Itàlia, Holanda o França.