El proper 6 de juny s’obre el termini d’abonaments i inscripcions a les piscines municipals. Per a aconseguir l’abonament caldrà dirigir-se a l’OAC de dilluns a divendres entre les 9 i les 14 hores i omplir el full d’inscripció i realitzar el pagament. Com a novetat en el procés d’inscripció el pagament es podrà fer directament a l’OAC amb targeta bancària. També es canvia el sistema de gestió d’abonaments, que a partir d’enguany serà informatitzat. Els usuaris rebran un carnet amb un codi de barres que permetrà un millor control de la gestió de l’equipament.

Enguany les piscines municipals s’obriran entre el 25 de juny i el 4 de setembre. Durant aquest estiu es tornaran a oferir els cursets de natació, que es dividiran en dos torns durant el mes de juliol. El primer serà entre els dies 4 i 15 de juliol i el segon entre els dies 18 i 29 del mateix mes. Les classes s’impartiran de 15 a 19 hores segons el grup d’edat. Durant el mes de juliol també s’oferirà el servei de Bibliopiscina, cada dilluns, dimecres i divendres.

A continuació trobareu els documents d’inscripció als cursets de natació i les diferents modalitats d’abonaments. Aquest estiu es diferencien els abonaments de persones empadronades a Breda o en altres poblacions, ja que els habitants empadronats del municipi gaudiran d’una bonificació del 10% respecte a aquells que ho estan en altres pobles. En cadascun dels documents apareixen els preus i els documents i requisits necessàris per a complimentar el tràmit, així els decomptes previstos per a determinats col·lectius.