El proper dimecres 28 d’abril a les 18h l’Espai Jove organitza una xerrada dirigida als i les estudiants que aquest curs acabin l’Educació Secundària Obligatòria i no tinguin clar com seguir la seva etapa formativa. Es tracta d’una sessió formativa on es presentaran les diferents opcions disponibles un cop s’acaba l’ESO: batxillerat, cicles formatius, programes d’inserció i formació, etc. Una guia per a decidir quin és el millor camí per a cadascú un cop s’acaba l’educació obligatòria.

En aquesta mateixa sessió es presentarà el projecte “Trajectòries”. Una iniciativa de l’Oficina Jove de La Selva que consta de 10 cartells i vídeos curts on 10 joves de la comarca de la Selva expliquen el seu recorregut professional, tots ells diversos i enriquidors.

L’aforament és limitat i s’han de complicar les normes de seguretat sanitària vigents contra la Covid-19, com l’ús de mascareta i la distància de seguretat. Cal inscripció prèvia que es pot fer enviant un correu electrònic a espaijove.breda@gmail.com o contactant al telèfon 651 729 132.