El proper dissabte 3 de juny la Colla Gegantera de Breda celebrarà la XXI trobada gegantera de la Vila. A més de la colla bredenca, hi participaran sis més. Són les colles d’Anglès, Caldes de Malavella, Lloret de Mar, Sant Pere de Torelló, Montesquiu i La Roca del Vallès.

Les activitats començaran a les 17 hores amb la tradicional plantada de gegants a la plaça de la Vila. A les 18 hores sortirà la cercavila des de la mateixa plaça de la Vila, passant pels carrers Prat, Sant Iscle, Carretera d’Arbúcies, Nou, un segon pas pel carrer Prat i finalitzarà a la plaça Doctor Rovira. Un cop allà tindran lloc els balls de les colles.

La festa finalitzarà amb un sopar de totes les colles participants al pati de l’Escola Montseny a partir de les 21 hores.